23. jun. 2009

Min egen misticanza.


Det er praktisk at have en blog. Jeg fører selvfølgelig havekalender sideløbende, men nu behøver jeg ikke i alle tilfælde finde min havekalender frem. Hvis jeg bare kan finde computeren er jeg godt hjulpet.
Som f.eks. med cikorierne. For ca. en uge siden slog jeg op i bloggen for juni 08. Jer erfarede at det var tid til at så cikorier. Hvilket jeg straks gjorde. Der er såmænd ikke noget nyt i år. Det er ovenikøbet nøjagtig de samme poser som sidste år. Så jeg såede med det forsæt at i år skulle jeg altså tømme poserne.
Det lykkedes ikke! De er virkelig store, de italienske frøposer. Jeg må se at få brugt dem, frøene holder jo ikke evigt. Jeg krydser fingre for at de stadig spirer i år.
Nu har jeg blandet min egen misticanza. Den kan jeg så direkte (når jeg finder et lille ledigt hjørne) og bruge som pluksalat indtil de store salathoveder er klar.

Og der er stadig frø!

Ingen kommentarer: