21. apr. 2011

Narcisser, her


Det flimrer gult derude.


Jeg har aldrig interesseret mig specielt for påske-pinseliljer. For mig er det noget som pludselig er der og pludselig er de der ikke.


Inspireret af Birgitte har jeg været ude og finde fem forskellige slags.


Det kan måske være lidt svært at se på billederne men der ér fem forskellige slags.


Eller - jeg er ikke sikker på at de er forskellige, måske drejer det sig om krydsninger og muteringer. Senere kommer en pinselilje. Den er sikkert også med i genpuljen.




Narcissus, here

Maybe there are five different kind maybe it’s mutations or hybridizations.

2 kommentarer:

allanwien sagde ...

Hej, må jeg benytte et af dine pinseliljefotos til en plakat til friluftsgudstjeneste i pinsen i Botanisk Have (for bl.a. Møllevangskirken?
venlig hilsen
Allan Wien

Vild med have sagde ...

Ja, det må du gerne.