10. apr. 2011

Anlægsarbejde


Jeg ved hvor der findes vilde asparges. Alligevel vil jeg gerne have dem i haven for man starter jo ikke lige bilen og kører 25 km for at tilse aspargesene.
De er bestilt hos Gourmetgarage som har importeret fra Italien.
Billedet på posen ligner ikke helt de billeder jeg ellers har set.
Indpakningen lover produktive planter med en meget delikat og værdsat bitter smag. Desuden skulle de kunne vokse hvor som helst.
Planen er at oparbejde et lille eksklusivt aspargessortiment bestående af
grønne asparges, usn
hvide asparges, Dansk Kæmpe
vilde asparges, usn



Construction of an asparagus bed

Now I have green, white and wild asparagus.

3 kommentarer:

Susanne sagde ...

Asparges er en rigtig dejlig spise, så det bliver da lækkert at høste fra egne bed. Jeg håber, at de kommer til at smage lige så lækkert, som embalagen lover :-)

Landliggeren sagde ...

Uhhhm, asparges. I år kan vi måske tage de første i vores bed og helt bestemt til næste år. Glæder mig til at læse om forskellen i smagen på dine tre sorter.

Ha´en god uge
Birgitte

Fru Friis sagde ...

Friske asparges er bare det bedste, så tillykke med de nye planter :o)