22. apr. 2011

En forårsmorgenbuket



A spring morning bouquet

4 kommentarer:

Landliggeren sagde ...

Sikken smuk forårsbuket. Lige til at blive i godt humør af.

For en der ikke interesserer sig særligt for narcisser har du da en del. Der må også være nogle der ubemærket har sneget sig ind i din have. Hos mig er yderligere fire sprunget ud. Det begynder at lige en samling, der kan udvikle sig. Selvom jeg havde forsvoret, at jeg ville blive en af de haveejere, som begynder at samle på en bestemt sort. Tit overrasker man jo sig selv :-)

Fortsat god påske
Birgitte

Vild med have sagde ...

Alle narcisser her i haven er kommet af sig selv eller har "altid" været her. Faktisk er jeg nu begyndt at tænke på at opformere den dobbelte. Jeg har været ude og binde en snor om et par stykker!

Ina sagde ...

En skøn påskebuket :-)

Annette Lund Andersen - Eventyr Haver sagde ...

Den buket er bar så fine :) Tak for den