9. okt. 2011

Indlæg nr 400


Kan man virkelig blive ved med at skrive om og vise billeder fra haven?
På et tidspunkt må man da løbe tør for emner.
I starten af min haveblog-tid rationerede jeg indlæggene, fordi, ja fordi jeg troede at emnet kunne slides op. Jeg lavede små regler om hvor tit jeg måtte lægge noget ud. Indlæggene stod tit i kø og meget nåede ikke at komme med fordi det blev uaktuelt. Nu lidt mere end tre år og 400 indlæg senere står indlæggene stadig i kø. Emnet er tilsyneladende uudtømmeligt.
Det er da muligt at jeg gentager mig selv, men egentlig ikke så meget, synes jeg.
En have er virkelig en endeløs kilde til beskæftigelse, glæde, fornøjelse,
Sådan er vi mange der har det og vi finder yderligere glæde i at meddele og vise hinanden vores haver.
Så, ja, kan jeg svare, det kan man.


Da jeg ledte efter billeder til dette indlæg fandt jeg to fra dette forår. Det ene viser en lille fuglerede (ufærdig ,tror jeg) som lå på jorden i det høje græs. Det andet en fin lille æggeskal som havnede på avisen, mens jeg var inde for at hente en kop kaffe.

Post no 400

Can you continue to write about gardening? Yes, there is still so much to show and tell about.

8 kommentarer:

Marianne Selvig sagde ...

Ja, det har du helt ret i. Et uudtømmeligt emne. Men det er da godt at have lidt reserver til vinterens komme... :)

Dejlige små billeder, du fandt frem af gemmerne. Er det virkelilg en avis- ? Det ligner en særpræget og lækker dækkeserviet.

Bedste havehilsner fra
Marianne
Den Helbredende Have

Fru Friis sagde ...

400 indlæg - det er da godt klaret, især når du har forsøgt at begrænse dig! Og du har ret, emnet er tilsyneladende uudtømmeligt og hvor er det dog herligt.
Så tillykke med dit jubilæum og pøj-pøj med de næste 400 indlæg, - jeg er med ;o)

Helle sagde ...

Du har fuldstændig ret - have og natur bliver vi bare aldrig færdige med at opleve (og heldigvis).
Tillykke med indlæg nr. 400 - det er da alligevel noget, hva´ :o)

Landliggeren sagde ...

Og, meget passende ligger fugleægget på en side med åbningstider, men mandag har du da ikke lukket ;-). For min skyld kan du have åbent hver dag. Der sker altid et eller andet spændende hos dig og jeg bliver klogere og klogere :-). Tillykke med milepælen.

Mettes Have sagde ...

Tillykke med indlæg nr. 400. Har tidligere haft de samme tanker - men de små historier bliver ved med at komme. Det vidner vel om at nye haveoplevelser også bare bliver ved med at komme....

Vild med have sagde ...

Dækkeservietten er vist et tillæg til en lokal ugeavis.
Jeg troede egentlig at det var genbrugspladsens åbningtider vi ser, men det passer jo ikke med den lækre aftenmenu.
Den grønne farve går i hvert fald fint til haven.
Vi ses på bloggen.

Susanne sagde ...

Du har heldigvis ret i, at haven er et uudtømmeligt emne :-)

Du må være én af de første, som startede på en haveblog i DK. Tilykke med jubilæet :-)

Vild med have sagde ...

Måske blandt de første men ikke den første. Det var skrubtudsen som inspirerede mig til at blogge.