Det er gode tegn når jorden i aspargesbedet begynder at revne. Fra nu skal vi have asparges hveranden dag. Indtil vi skal have det hver dag. Lige til 24. juni.
Gröna stråk
-
Skapade en gång den lilla stigen mot häcken för att få bort gräsmattan
under träden.
Fungerar även som ett blickfång istället för att titta på grannens bi...
Rabarberkaka, glutenfri
-
Lycka är att ha en frodig rabarberodling, att bara kunna hämta råvaror
direkt från naturen. Rabarber är bland det tacksammaste, mest lättodlade
och användb...
Vinterbroccoli og opbinding
-
Tomatplanterne på friland er ryddet og pælene fra tomatbedene har holdt
flyttedag over i bedet med rosenkål og bedet med vinterbroccoli, og alle de
høje kå...
Kål i kulden
-
Jeg har en del overvintrende kål i drivhus og friland – nogle som har været
dyrket i mange år, mens andre afprøves nu for første gang. Vinteren i år er
hår...
Time-Out - Odla är livet!
-
This post "Time-Out" was originally uploaded by Tyra Hallsénius Lindhe in
the blog KÖKSTRÄDGÅRDEN - The Kitchen Garden -Le Jardin Potager - La
Huerta Jag...
2 kommentarer:
det må dælme være skønt med egne asparges i haven :)
Det kan du tro at det er. Og så nemt, de passer næsten sig selv.
Send en kommentar