12. nov. 2011

Hov, hvad er det


Hvor har det dog været dejligt vejr i dag.
Jeg har revet blade til den store guldmedalje. Ikke fordi bladene ikke må være der, men fordi jeg gerne vil bestemme hvor de skal være.
Men så pludselig får jeg øje på hvidløgsbedet hvor tre rækker hvidløg står og strutter.
Det er ikke meningen at de skal komme op før til foråret.
Heldigvis er det kun Nettos hvide kinesiske der er kommet op. Alle de “rigtige” hvidløg ligger stadig pænt nede i jorden.
Nå, men min plan i dag var at vise vores hvidløgsranke, som vandt frøsamlernes konkurrence om flotteste ranke. Jeg er ret stolt af den. Hvert løg har fået et lille skilt med sortsnavn så jeg stadig kunne bruge dem til læggemateriale.






















Now what is this

The garlic should not sprout until next spring.

Ingen kommentarer: